Direktlänk till inlägg 22 november 2018

Oro i min kropp.

Av Jörgen Näslund - 22 november 2018 17:59

Det är jobbigt att prata om vissa saker för mig.
Känns som stor böld sköljer sig genom kroppen.
Jag inser att jag har problem.
Men jag vågar inte prata om dom hur som helst.
Även pengar har jag svårt att hantera på ett bra sätt.
Pengar är väl bra att ha men i längden ska man väl
använda dom förnuftigt.
Jag skiter inte pengar direkt.
Men jag försöker att göra så gått jag kan.
Mitt stora problem är att hitta min kärlek nån gång
i livet.
Det handlar om pengar hela tiden.
Även om jag spenderar massa pengar blir allt fel
för mig i slutändan.
Livet är kort jag vill uppleva kärlek i mitt liv.
Jag vill känna att jag lever.
Vill inte vara död innan jag fått någon kärlek.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jörgen Näslund - 17 november 2019 21:29

Min lägenhet är så himla underbar, Jag trivs så väldigt mycket här och underbara människor runt omkring mig som gör det trevligt att bo här. Men något saknas här i livet för mig för att göra livet komplett. Under alla dessa år har jag saknat något...

Av Jörgen Näslund - 14 juli 2019 22:49

JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE EN FAR I MITT LIV SOM BARA FANNS DÄR. TILLIT ÄR NÅGOT SOM ÄR VIKTIGT I OSS MÄNNISKOR. KAN VI INTE PRATA MED VARANN ELLER SKA DET BARA GORMAS OCH TJATAS. JAG FÖREDRAR ATT LITA PÅ MINA VÄNNER DOM ÄR JU I VART FALL ÄRLIGAST. ...

Av Jörgen Näslund - 17 juni 2019 18:47

Allt i hjärta och själ är vackert hos vi människor. Vi berör så många på så många olika vis. Jag brinner för att lyssna på andra personers behov. Respekt för andra sätter jag som viktigt här i livet. Ärlighet.tillit.pålitlighet. Vissa vill aldri...

Av Jörgen Näslund - 3 juni 2019 19:54

Jag saknar tillit till min mor. Vet att hon vill bara hjälpa mig. Men på något vis så blir jag bara sårad. Hjälpa människor kan man göra på olika sätt. Men det hjälper inte mig att en person skriker och spyr galla över mig. Jag har faktiskt ock...

Av Jörgen Näslund - 16 april 2019 21:30

Jag vill inte må dåligt av andras beteende mot mig. Vill känna att jag ska kunna prata med någon som vill lyssna på vad jag säger. Men egentligen vill jag ha harmoni i livet för att kunna orka leva fridfullt utan en massa tjafs och gnäll. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards