Alla inlägg under november 2019

Av Jörgen Näslund - 17 november 2019 21:29

Min lägenhet är så himla underbar,
Jag trivs så väldigt mycket här och underbara människor runt omkring mig som gör det trevligt att bo här.
Men något saknas här i livet för mig för att göra livet komplett.
Under alla dessa år har jag saknat något som en person som vill och kan stötta mig och nån att prata om saker som händer i livet för mig.
En flickvän som bara vill lyssna på vad jag har att säga.
Jag som person har alltid haft svårt att prata rmed min mor.
Jag är medveten om att jag har känt mig mobbad under mina skolår.
Är inte direkt så stolt över att jag har så svårt att ens kunna fixa en date under alla dessa år.
Jag vill kunna känna att någon skulle kunna älska mig för den person jag är.
Jag vill ge kärlek till någon som bryr sig om att kunna se hur fin äkta kärlek kan vara mellan två själar.
Äkta kärlek är något fint och trovärdigt.
Min dröm lever än och jag hoppas finna denna härliga kärlek som varje människa förtjänar.
Min vackra själ är underbar,har ett gott hjärta,
är full av tillit och omtanke för andra.
Har ett sinne för humor,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards